Famous - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Lisanne Rijks - WaarBenJij.nu Famous - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Lisanne Rijks - WaarBenJij.nu

Famous

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

24 April 2013 | Turkije, Istanbul

Dat je in Istanbul in de raarste situaties verzeilt kan raken bleek een aantal weken geleden. Sanne, Esther en ik komen regelmatig bij de club Kasette. De sfeer is er erg goed en de muziek geweldig. Het duurde dan ook niet lang voordat we de eigenaren kenden en de meeste mensen die daar regelmatig komen. Dit komt ook voornamelijk door Julie, de huisgenoot van Sanne en Esther.

De eigenaren van Kasette, Semih en Sertac, hadden een remix gemaakt. Ze zijn naast eigenaren van de club namelijk ook DJ. En voor die remix moet er natuurlijk een clip gemaakt worden. Ik wist dat Esther en Julie daar bij geholpen hadden. En een paar dagen later vraagt Esther aan mij: “Ga je zo mee naar Sertac?”. Dus ik vraag waarom, want ik wist van niets. Dus ik krijg als antwoord omdat ze een feestje geven voor hun video clip.

Prima, half uurtje later liepen Sanne, Esther en ik dan ook richting het huis van Semih en Sertac. We kwamen boven in een nogal rare situatie terecht. De hele kamer was gevuld met mensen, een aantal die we kenden en een aantal onbekenden. Het leek in de verste verte niet op een feestje. Iedereen zat stil elkaar aan te staren. Toen vertrokken Semih en Sertac met een anderen ook nog richting Kasette om drank op te halen.

De sfeer werd er ondertussen niet beter op en inmiddels waren we al minstens een uur bij Semih en Sertac thuis. Op een gegeven moment zegt Esther dan ook: “Ik snap niet waarom het zolang duurt. De vorige keer moesten we op de camera mensen wachten, maar die zijn er nu al.”. Op dat moment viel voor mij het kwartje. Ze gingen DIE AVOND een gedeelte voor de clip filmen.

Vanaf dat moment ging alles in een razendsnel tempo en al snel was er een aardig feestje ontstaan op het dakterras. Na het filmen ging iedereen richting Kasette om daar verder te feesten. En nu, een paar weken later is de videoclip af! Voor diegene die hem willen zien: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aVNVowAtmHg

Ik kom er wel in voor, maar dat is misschien een beetje zoeken. Bij 1.00 minuut kan je mij in ieder geval zien!

  • 24 April 2013 - 17:17

    Daniel:

    Beroemdheid! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 9532

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

Roadtrip Amerika

29 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Studiereis naar Istanbul

Landen bezocht: