Nog maar 19 dagen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Lisanne Rijks - WaarBenJij.nu Nog maar 19 dagen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Lisanne Rijks - WaarBenJij.nu

Nog maar 19 dagen

Door: Lisanne Rijks

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

10 Januari 2013 | Nederland, Zeist

Een half jaar studeren in het buitenland. Dat idee kwam in oktober 2011 in Madrid naar boven. Dat leek mij wel wat, een half jaar ergens anders verblijven, de cultuur proeven en studeren. Zo gezegd, zo gedaan en ik begon met alles te regelen voor mijn minor in het buitenland.

Studeren bij een partner van de Hogeschool van Amsterdam was het makkelijkst en zo had ik een lijst met scholen waar ik uit kon kiezen. Istanbul was de plaats die mij het meeste aansprak, en dus ben ik op de website van Bilgi universiteit gaan kijken.

Een leuke stad, een hele andere cultuur dan hier en ook nog een school die vakken aanbiedt die ik graag wil volgen. Mijn keuze was snel gemaakt. Bilgi in Istanbul zou het worden. Gelukkig was ook mijn school het hier mee eens. En in oktober was het dan ook officieel, ik ga studeren in Istanbul.

Dan begint al het geregel. Een visum, een huis, studiefinanciering en nog veel meer. Maar ik had nog een paar maanden. Tot nu. Alles is bijna geregeld en over 3 weken ben ik al in Istanbul. Een raar idee...

Om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avontuur in Istanbul ga ik dit reisverslag bijhouden!

  • 10 Januari 2013 - 14:47

    Marjolein Obbink:

    Heel veel plezier alvast in Istanbul. En succes met de studie.

    Groeten Marjolein Obbink

  • 10 Januari 2013 - 15:57

    Daniel:

    Woohoo! Have fun! Kan ik je op komen zoeken? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 9542

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

Roadtrip Amerika

29 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Studiereis naar Istanbul

Landen bezocht: